Willkommen beim Turn- und Sportverein Hausen 1860 e.V.

Turn- und Sportverein Hausen Tischtennis Tennis Klettern Gymnastik Turnen Basketball Volleyball Schach Fitness

OVERVIEW

This website tus-hausen.de currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have explored zero pages inside the site tus-hausen.de and found one website associating themselves with tus-hausen.de.

TUS-HAUSEN.DE RANKINGS

This website tus-hausen.de has seen diverging amounts of traffic for the whole of the year.
Traffic for tus-hausen.de

Traffic ranking (by month) for tus-hausen.de

Traffic ranking by day of the week for tus-hausen.de

WHAT DOES TUS-HAUSEN.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of tus-hausen.de Mobile Screenshot of tus-hausen.de Tablet Screenshot of tus-hausen.de

TUS-HAUSEN.DE HOST

I detected that a lone page on tus-hausen.de took two thousand and sixty-three milliseconds to stream. Our web crawlers could not observe a SSL certificate, so therefore our parsers consider tus-hausen.de not secure.
185.21.102.183

I diagnosed that this website is employing the Apache/2.4.10 operating system.

Willkommen beim Turn- und Sportverein Hausen 1860 e.V.

DESCRIPTION

CONTENT

This website tus-hausen.de has the following on the site, "Willkommen beim Turn- und Sportverein Hausen 1860 e." We viewed that the website also said " Juli 2015 um 1706 Uhr." It also said " In der Zeit der Sommerferien vom 27. September 2015 ist die Turnhalle der Kerschensteiner Schule geschlossen. Deshalb treffen wir uns in diesen sechs Wochen in der Vereinssporthalle des TuS Hausen, Alt Hausen 29-31, zum Sommerpower, und zwar." The header had Tischtennis as the highest ranking search term. It is followed by Tennis, Klettern, and Gymnastik which isn't as ranked as highly as Tischtennis. The next words they used was Turnen. Basketball was included but will not be seen by web engines.

SEEK SUBSEQUENT WEBSITES

TuS Heidkrug

Er TuS Heidkrug verfügt über ein umfangreiches Sportprogramm für alle Altersgruppen. Informieren Sie sich auf den folgenden. Seiten und sprechen Sie uns an, wenn wir Ihnen helfen können. Der Wanderplan für das 2. Fußballcamp für 5 - 14 jährige Jungs und. Und Feriencamps 2015 Info unter.

TuS Hellersdorf 88e.V.

Seit Juli hat der TuS nun einige neue Mitglieder. Diese bringen nun den Taekwondo in den TuS Hellersdorf und werden für den Verein auf nationalen und internationalen Turnieren antreten. Gibt es aktuelle Infos zum Sport und zu den Sportlern. Und auch unsere Badminton-Spieler haben ihr Programm erweitert. Alles neue nun auf ihrer Abteilungsseite.

TuS Hemdingen - Bilsen von 1926 e. V.

Auch wenn ein paar Spieler verletzungs- und urlaubsbedingt noch passen mussten, wollte der TuS. Termine für die Herbstsaison 2015 sind online. Der HFV hat neue Spieltermine für die Herbstsaison 2015 für unsere 1.